Αποστολές Και Επιστροφές Προϊόντων

Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Στις περιπτώσεις αυτές το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον ίδιο τρόπο και την ίδια εταιρεία μεταφορών που τα παρέλαβε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας) ή ήταν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένο κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περίπτωσεις αυτές το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν έχει καμία ευθύνη και και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες. Η προθεσμία αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και για τις υπηρεσίες από την λήψη των πληροφοριών, είτε με έγγραφα είτε με σταθερά μέσα, που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή από υπαναχώρηση, είναι ότι θα πρέπει, τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του να παραδοθούν στο κατάστημα μας στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του προϊόντος, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, και φυσικά χωρίς φθορές στο ίδιο ή την συσκευασία του, η οποία (συσκευασία) θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση, το κατάστημα μας δεν έχει καμία υποχρέωση να δεχθεί την επιστροφή ή την πίστωση του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή γίνεται πάντα με έξοδα και ευθύνη του πελάτη.